Uutiset

13.9.2016

Ipsos kuluttajatutkimus: kolmannes 16-24 vuotiaista käyttää maksullisia musiikin suoratoistopalveluita

Normal
0

21

false
false
false

FI
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Normaali taulukko”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Tutkimuksen mukaan:

       – maksullisten suoratoistopalveluiden suosio kasvaa, jo kolmannes 16 -24 vuotiaista käyttää maksullisia musiikin suoratoistopalveluita

       – älypuhelin on korvaamassa tietokoneen pääasiallisena musiikin kuuntelulaitteena

       – YouTube on kansainvälisesti suosituin musiikkipalvelu. Peräti 82 prosenttia YouTube -kävijöistä käyttää palvelua musiikin kuluttamiseen

          LIsätietoja: www.ifpi.org/news/IFPI-and-Ipsos-publish-Music-Consumer-Insight-Report-2016

         Tutkimus on ladattavissa kokonaisuudessaan osoitteesta: www.ifpi.org/downloads/Music-Consumer-Insight-Report-2016.pdf

 

Normal
0

21

false
false
false

FI
X-NONE
X-NONE

<w:LsdException Locked="false" Priority="67"